Last stand - Reisverslag uit Salisbury, Verenigd Koninkrijk van Wico Vos - WaarBenJij.nu Last stand - Reisverslag uit Salisbury, Verenigd Koninkrijk van Wico Vos - WaarBenJij.nu

Last stand

Door: wicovos

Blijf op de hoogte en volg Wico

13 Augustus 2011 | Verenigd Koninkrijk, Salisbury

10 augustus 2011,

Het afbreken en inpakken verliep weer vlotjes en om een uurtje of elf waren we onderweg naar New Forest in Zuid – Engeland. De twee jongens hebben nu het lezen ontdekt, dus ze zaten ingespannen achterin te genieten van een goed boek, terwijl Nanette naast me zat te soezen en ik de kilometers onder ons door liet rollen.

Om een uur of drie arriveerden we op de camping van onze keuze, ook weer van ‘The Friendly Club’, maar deze keer zat hij vol tot en met vrijdag. Logisch ook, want het was een erg mooie omgeving met dichte oerbossen en uitgestrekte heidelandschappen.

Geen nood, want doordat we lid waren van de ‘Friendly Club’ werden we ter plaatse ingeboekt voor een ander camping zo’n 30 kilometer terug op de route, in Salisbury. Na even zoeken vonden we de camp site, net buiten Salisbury, naast de Rugby club, die toevallig net de training aan het afwerken waren.

Caravan geïnstalleerd, tentje opgezet en aan het bier. ‘s Avonds zijn we in de stad even een pizza gaan eten en bij terugkomst hebben we de boys even in de steek gelaten voor een bezoek aan de pub, vlak bij de camping, alwaar we iets te veel dronken en een man tegenkwamen, die steeds weer een nieuw gespreksonderwerp wist aan te snijden. Hij wist erg veel over geschiedenis en het Engelse koningshuis, dus Nanette had ook een gezellig avondje.

Met een licht stuk in de kraag schommelden we weer terug naar de caravan en vielen in een tomeloze slaap...