We zijn weer thuis - Reisverslag uit Salisbury, Verenigd Koninkrijk van Wico Vos - WaarBenJij.nu We zijn weer thuis - Reisverslag uit Salisbury, Verenigd Koninkrijk van Wico Vos - WaarBenJij.nu

We zijn weer thuis

Door: wicovos

Blijf op de hoogte en volg Wico

19 Augustus 2011 | Verenigd Koninkrijk, Salisbury

17 augustus 2011,

Vanmorgen zijn we om 06:00 uur opgestaan. De boys en Nanette zijn gaan wassen en kleine dingen aan het regelen, terwijl ik de tent afbreek en inpak. Erg nat ook, die tent. Die moet zeker aan de waslijn als we thuis komen.

Rond de klok van zeven vertrokken we naar Dover, om daar het veer naar Calais te nemen en verder huiswaarts e reizen, alwaar we aankwamen rond een uur of zes in de avond.

De vakantie is voorbij. We kunnen terugzien op een zeer geslaagde gezinsvakantie in de UK en zijn allen ontspannen en tevreden klaar voor het nieuwe seizoen.

• 19 Augustus 2011 - 19:46

Diaan :

Echt leuk om te lezen! Fijn dat jullie een goede vakantie hebben gehad!

Dikke kus van ons (Rim, Diaan en Liza)

• 20 Augustus 2011 - 11:44

Wico:

Thanx Familie Eskes... ;-)