Inwendige breuk - Reisverslag uit Hereford, Verenigd Koninkrijk van Wico Vos - WaarBenJij.nu Inwendige breuk - Reisverslag uit Hereford, Verenigd Koninkrijk van Wico Vos - WaarBenJij.nu

Inwendige breuk

Door: wicovos

Blijf op de hoogte en volg Wico

05 Augustus 2011 | Verenigd Koninkrijk, Hereford

5 augustus 2011,

Sneller ingepakt dan de weerlicht en onderweg naar Hereford, HQ van de SAS. We hadden daar een camping uitgezocht, die ook aangesloten was bij onze kampeer en caravan club, ‘The Friendly Club’.

Het weer was uitstekend en eigenlijk reden we er zo naartoe, behalve dat het kabeltje van de TomTom een interne breuk bleek te hebben opgelopen. Spalken hielp niet, dus onderweg even de weg gevraagd aan een uiterst charmante vrachtwagenchauffeur, waarna we tien kilometer verderop een nieuw kabeltje kochten bij een benzinestation.

De omgeving veranderde ten gunste van het uitzicht, het landschap werd steeds glooiender en er waren zelfs ‘bergen’ te zien onderweg, hoewel we niet zeker wisten wat nu een berg was en wat een heuvel.

Ook best aardige architectuur hier in de buurt. We reden aanvankelijk de camp site voorbij, keerden en boekten de laatste plaats op de site met elektriciteit en met een geweldig uitzicht op glooiende heuvels tegenover ons. Ook maken we gebruik van gratis WiFi internet.

Iedereen heeft hier een hond, soms twee, maar er blaft er geen een, nou ja, meestal niet.

Het avondeten bestond uit Fish en Chips, echte deze keer, zonder de ‘mashed peas’ en erg lekker. Na de maaltijd waren we moe maar voldaan, dronken koffie en bier en rookten er nog eentje.
We hadden nog geen plannen voor morgen. Nanette vindt de ritjes met de stoomtreinen niet interessant en de golf court is alleen voor leden. Dat wordt dus waarschijnlijk een wandelingetje.

Beetje saai misschien?

Jonge... we hebben echt onwijze lol met z'n vieren en we hebben bijvoorbeeld vandaag geleerd, dat je eerst op je blote voeten over het kampeerterrein moet lopen om uit te zoeken waar je niet moet gaan lopen, omdat er nog oude haringen tussen het gras verstopt kunnen zijn.

• 05 Augustus 2011 - 20:06

Rieme:

Wat een avonturen! Wij zijn geen lid geworden van de club en inderdaad overal waar we kwamen vroegen ze: are you a member? No? Then we can't have you. We vragen elkaar nu nog elke dag: are you a member? En dan zeggen we: I'll will have you anyway.
    Have lots of love and fun!

• 06 Augustus 2011 - 22:35

Rob:

oooooh... tssss.... ik las titel en dacht sjit ellendige inwendige breuk, ach wat zielig - en tja... dat was natuurlijk ook de bedoeling...