Relax! - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Wico Vos - WaarBenJij.nu Relax! - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Wico Vos - WaarBenJij.nu

Relax!

Door: wicovos

Blijf op de hoogte en volg Wico

05 Augustus 2011 | Verenigd Koninkrijk, Cambridge

4 augustus 2011,

Vandaag was het ‘De Dag van de Remklauw’. Aan het einde van de dag waren we € 750,- lichter, dankzij een rottend slangetje, die de remvloeistof vasthield. Beide slangetjes van de voorremmen zijn nu vervangen, maar de remklauw linksvoor was door het euvel wel al naar de klote.

We hadden ‘Engels’ weer, dikke regenbuien, afgewisseld met miezer en hevige windstoten. Ik ben de hele dag in de caravan gebleven, maar Nanette is met Lars en Bram nog even Cambridge gaan bezoeken. Ze hebben de Kings Chappel van de Universiteit bezocht en boodschappen gedaan, waarna ik ze met onze fris remmende bolide aan het einde van de middag weer kon oppikken.

Des avonds nog aardig zitten keuvelen met de boys, twee nieuwe termen geïntroduceerd:
'PlayStationen' = het knijpen in te tepels van je tegenstander en
‘Kazen’ = de schil van de kaas tegen iemands hoofd gooien.
Bram wilde geen genade roepen, terwijl ik hem de 'Paardenbeet' toepaste, maar waarschuwde voor de herrie die hij veroorzaakte na tienen, waardoor de kinderen van de buren niet konden slapen. Kortom, heel gezellig allemaal.

Morgen proberen de tenten droog in te pakken en dan op weg naar Hereford, hoofdkwartier van de SAS, vanwaaruit we Wales gaan bekijken.

• 07 Augustus 2011 - 09:30

Pa Vos:

Geweldig dat jullie zo lekker genieten van het normale vacantieleven.De foto''s geven een indruk van de omgeving. Veel plezier .Liefs Pa Vos en Truus.