Achteruit parkeren - Reisverslag uit 's-Gravendeel, Nederland van Wico Vos - WaarBenJij.nu Achteruit parkeren - Reisverslag uit 's-Gravendeel, Nederland van Wico Vos - WaarBenJij.nu

Achteruit parkeren

Door: wicovos

Blijf op de hoogte en volg Wico

30 Juli 2011 | Nederland, 's-Gravendeel

Plannen draaien en keren, worden beïnvloed, raken achterop en geven niet mee.

In mijn geval.

Maar ik moet in het kader van de voorbereidingen erkennen, dat ik niet alleen ben. Ik ben hier met nog drie medereizigers. Ook zij ondergaan mijn afwezigheid als ik denk er te zijn. Ik ben even pissen en toch voed ik ze op en spreken ze me aan. Ik maak ze deel van mijn bestaan, omdat ik van Nanette hou, en zij van mij, maar daardoor hou ik ook van Lars en Bram.

De afgelopen vijf jaar hebben we heel wat meegemaakt in deze coupe met ons vieren. Ik heb het gevoel dat we een beetje in de buurt komen van een station en op dat moment moet ik niet ineens ergens anders gaan zitten.

Het is tenslotte voor ons allen een enerverende trip geweest en die aankomst gaan we eerst even vieren. Er zullen nog vele stations volgen, want we zijn er nog lang niet.

Ik ga dus beginnen met drie weken met de caravan naar de UK met ons gezin. Daarna heb ik nog wel een paar weken over voor een trippie op de bike, voor het verkrijgen van de afstand en een nieuw inzicht, voor mezelf maar toch zeker ook in relatie met die trein waar we met z’n allen op zitten.

  • 30 Juli 2011 - 16:06

    Yvonne:

    hey Vosse mans ik vind dat jij heel goed bezig bent. Daarnaast waardeer ik dat je je gevoel op zón mooie manier weet te omschrijven. Go for it.
    Fijne vaknatie met het gezin :-))

  • 03 Augustus 2011 - 13:35

    Pa Vos.:

    Eerst een onspannende periode, daarna een spannende-interessante -.
    Liefs Pa

  • 04 Augustus 2011 - 13:54

    Wico Vos:

    Met twee van die jochies is het niet bepaald 'on-spannend'... ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wico

Actief sinds 11 Juli 2011
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 20534

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2011 - 12 Oktober 2011

Rotterdam - Shanghai

01 Augustus 2011 - 01 Oktober 2011

Rotterdam - Istanbul - Rotterdam

22 Augustus 2011 - 02 September 2011

Reisje langs de Rijn

Landen bezocht: