Nieuwe banden - Reisverslag uit 's-Gravendeel, Nederland van Wico Vos - WaarBenJij.nu Nieuwe banden - Reisverslag uit 's-Gravendeel, Nederland van Wico Vos - WaarBenJij.nu

Nieuwe banden

Door: wicovos

Blijf op de hoogte en volg Wico

25 Juli 2011 | Nederland, 's-Gravendeel

Voorbereidingen 8

Alles is rustig, iedereen is op vakantie. Ik ga maandag 1 augustus weg en ik ben er klaar voor.

Er zijn nog wat kleine details, zoals de kleding die ik nog moet uitzoeken, maar verder is alles voor elkaar. Ik hoop dat de motorfiets niet ondersteboven gaat als ik hem op de standaard zet met al die bagage er bovenop.

Grofweg komt het erop neer, dat al mijn kampeeruitrusting in een grote plunjezak zit en de rest van de spulletjes in een rugzak. Deze twee verpakkingen liggen bovenop elkaar, achterop het bagagerek, dat ik zelf heb gemaakt van een plaatje 18mm multiplex. Gereedschap en fotocamera zitten in de tanktas.

Wat de reis zelf betreft volg ik de uitspraak van Lao Tze, zoals geciteerd door neef Erik: “The good traveller has no fixed plans and is not intent on arriving", wat ik vrij vertaald interpreter als: “Ik ga op reis, maar weet niet waar ik zal aankomen.”.

Ik heb wel wat richtpuntjes natuurlijk, maar verder laat ik me door de Aarde, het water en het vuur inspireren.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wico

Actief sinds 11 Juli 2011
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 20525

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2011 - 12 Oktober 2011

Rotterdam - Shanghai

01 Augustus 2011 - 01 Oktober 2011

Rotterdam - Istanbul - Rotterdam

22 Augustus 2011 - 02 September 2011

Reisje langs de Rijn

Landen bezocht: